Lidl is een Duits supermarktketen en opende voor het eerst haar deuren in 1973 in het Duitse Ludwigshafen. Lidl is een hard-discountsector. Zoals de meeste hard-discounters berust Lidl zich op een minimalistisch concept om kosten te beperken en producten tegen zeer lage prijzen aan te bieden.
Naast het aanbieden van dagdagelijkse producten zoals verse groenten en fruit heeft Lidl ook non-foodartikelen. Hun eigen sterke huismerken geven u kwaliteit én zeer scherpe prijzen.
Lidl neemt de veiligheid en tevredenheid van klanten ter harte. Dit is de reden waarom alle kwaliteitscontroles één doel dienen: perfectie. Hemden, huishoudtoestellen of speelgoed, bij Lidl doet men nooit afbreuk aan de kwaliteit van de verscheidenheid van vernieuwende producten.
Voordat zelfs de eigenlijke productiefase begint, worden het ontwerp, de gebruikte materialen en de productiekwaliteit van de artikelen onder de loep genomen.
In Europa is Lidl actief met zo’n 8000 winkels in meer dan 23 landen.
Lidl België heeft samen met Lidl Luxemburg bijna 300 filialen en 4.500 werknemers die zich elke dag inzetten om u als klant 100% te dienen. Want uw tevredenheid is de basis van hun succes.