Meest gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen zou vinden . Als u niet kunt vinden wat u zoekt, neem dan contact met ons op . Wij waarderen uw mening en suggesties .

  • Wat is Foldercheck.be ?

    Foldercheck.be is een website verzamelen alle huidige folders en catalogi van grote winkels in het hele land . Hier vindt u folders van supermarkten zoals Aldi , Lidl , Carrefour, Red Market, evenals elektronica en apparaten ketens als Allo telecom, GameMania, Media Markt , cosmetica winkels , meubels kettingen, kleding winkels en nog veel meer te vinden. Alle flyers geupload op de website worden dagelijks bijgewerkt , zodat de informatie op de site blijft up-to - date.

  • Hoe de flyer ben ik te vinden ?

    De eenvoudigste en snelste manier om de flyer die u zoekt te vinden is om het zoekvak aan de bovenzijde van de website. Naast het zoekvak , kunt u de gewenste folder vinden met behulp van de categorie menu van de site die speciaal is gemaakt eenvoudig en concreet zijn . Na de categorie van uw winkel te selecteren , selecteert u de winkel die u zoekt en daar zul je in staat om de flyer die actueel zijn op dit moment te vinden . Alternatieve manier om te zoeken is via de site map.

  • Wordt het gebruik van Foldercheck.be betaald ?

    Met behulp Foldercheck.be is geheel gratis en zal dat altijd zijn!

  • Ik ben eigenaar van een winkel en ik zou graag mijn flyer publiceren Foldercheck.be. Hoe kan ik dit doen?

    Om uw winkel en flyer toe te voegen, kunt u terecht op onze rubriek " In een winkel ".

  • Hoe kom ik in contact met het team van Foldercheck.be ?

    Om ons te contacteren, kunt u terecht op de sectie "Contacten" van de site.

    • Wat is mijn profiel op Foldercheck.be?

    Door u aan te melden op Foldercheck.be, bieden wij u vele voordelen die momenteel niet beschikbaar zijn voor gebruikers zonder een geregistreerd profiel. U kunt de volgende acties uitvoeren om uw gebruikerservaring nog toegankelijker en leuker te maken:

    1. Voer uw profielaccount in met de gegevens die u momenteel gebruikt;

    2. Selecteer het submenu "Beveiligingsinstellingen", dat u aan de linkerkant van uw profiel zult vinden;

    3. Voer uw nieuw e-mailadres in. Om veiligheidsredenen moet u ook uw wachtwoord invoeren;

    4. Zodra het nieuw e-mailadres is opgeslagen, ontvangt u verdere instructies om de wijzigingen te bevestigen.

    • Hoe moet ik mij aanmelden?

    Stap 1:

    Het “Mijn Profiel” menu vindt u bovenaan de website. Zodra u erop klikt, krijgt u onze registratieformulier te zien.

    U kunt kiezen uit twee opties - aanmelden via uw persoonlijk e-mailadres of via uw Facebook-account. Door de vereiste informatie in te voeren, geven wij u instructies over welke informatie u aan ons moet verstrekken en waarom het belangrijk is voor ons, met als doel u op de meest nuttige en informatieve manier van dienst te zijn. Zodra u de gegevens heeft ingevuld, hoeft u alleen maar op de aanmeldknop te klikken.

    Stap 2:

    Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat niemand misbruik maakt van uw persoonlijke informatie. Hiervoor hebben we een tweede bevestiging per e-mail nodig om ervoor te zorgen dat u de enige bent die de profielregistratie heeft geclaimd. Daarom sturen we u een bericht (naar het opgegeven e-mailadres), dat u binnen 24 uur moet bevestigen. In het geval dat de activeringstijd verloopt, kunt u opnieuw een nieuwe registratie aanvragen.

    • Hoe kan ik een vergeten wachtwoord herstellen?


    Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u op de inlogpagina kiezen voor de optie "Wachtwoord vergeten”. Vervolgens sturen we u de instructies per e-mail op voor het beeindigen van toegang tot uw account.

    Door de link in uw e-mail te volgen, kunt u een nieuw wachtwoord invullen en opnieuw inloggen op uw profiel.

    • E-mailadres wijzigen

    U kunt de volgende stappen volgen om uw e-mailadres te wijzigen”

    - Log in op uw account met uw huidige gegevens;

    - Selecteer het submenu "Beveiligingsinstellingen" - aan de linkerkant van uw profiel.

    - Voer uw nieuw e-mailadres in. Om veiligheidsredenen zult u ook uw wachtwoord invoeren;

    - Zodra u het nieuw e-mailadres heeft opgeslagen, zult u instructies ontvangen om de uitgevoerde wijzigingen te bevestigen.

     

    • Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?

    Toegang tot uw account wordt beperkt door een uniek individueel wachtwoord, alleen bekend bij u. Alle persoonlijke informatie die aan Foldercheck.be is verstrekt, is volledig vertrouwelijk en bewaard in strikte privacy.

    • Heb ik een profiel nodig om gebruik te kunnen maken van Foldercheck.be?

    Registratie is niet verplicht om te kunnen bladeren door de catalogus op onze website. U kunt brochures, aanbiedingen en specials bekijken zonder u hiervoor te registreren, maar met een profielregistratie kunt u gebruikmaken van additionele functies, zoals:

    1. Selectie van favoriete merken in uw profiel;

    2. Notificatie;

    3. Een boodschappenlijst maken

    • Hoe deactiveer ik mijn account?

    Als u uw account wilt opzeggen, kunt u via de profielinstellingen kiezen voor de optie “deactiveren”. Uw persoonlijke gegevens worden binnen 30 dagen volledig verwijderd uit ons systeem.

     

Voor het garanderen van de servicekwaliteit maakt Foldercheck.be gebruik van cookies, waarvan sommige nodig zijn om Foldercheck.be blijvende te houden. U kunt op elk gewenst moment cookies beheren in uw browserinstellingen. Ontdek hoe dat te doen in instellingen. Ontdek hoe dat te doen in instellingen

Akkoord