Dit formulier verzamelt de volgende gegevens: jouw naam, jouw e-mail adres, jouw geslacht en jouw stad. Deze gegevens zullen gebruikt worden om je regelmatig gepersonaliseerde e-mails met geselecteerde promoties te verzenden. Je gegevens zullen enkel worden gebruikt om je een kwalitatieve en gepersonaliseerde dienst te leveren. We zullen deze gegevens enkel ter beschikking stellen aan onze partnersplatforms waarop we beroep doen voor de levering van de dienst.
De geschiedenis van Zeeman begint in maart 1967. Toen opende de heer Jan Zeeman de deuren van zijn eerste winkel in Alphen aan den Rijn (Nederland) met huishoudtextiel en basiskleding. Amper zes maanden later werd er al een tweede filiaal geopend. “Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn” was de visie van de heer Zeeman. Dit concept sloeg direct aan. Kwaliteitsvolle én goedkope mode en huishoudtextiel werd de specialiteit van het bedrijf. Jaarlijks komen er 70.000.000 klanten bij Zeeman over de vloer. Vandaag heeft Zeeman meer dan 1.200 winkels in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. Het distributiecentrum die zich in Nederland bevindt, heeft een oppervlakte van 40.000 m².
Zeeman is trots op hun GOEDkope producten. GOEDkoop betekent: een eerlijke prijs voor kwalitatieve producten. Dat is het bewijs van de professionaliteit van Zeeman. Dure producten maken is niet moeilijk, iedereen kan dit. Maar achter een product van slechts enkele euro’s zit ambitie, wilskracht en creativiteit. Zeeman is een toonaangevende textielsupermarkt en een van de allergrootste in Europa. Dit succes komt niet uit toeval, maar is het resultaat van elke dag scherp te zijn. Scherp op trends, scherp op details, scherp op kansen om te verbeteren en scherp op kosten. Zeeman houdt van tevreden klanten. Daarin zit hun grootste motivatie. Daarom luidt hun moto: ZEEMAN, ALTIJD SCHERP.
Dit formulier verzamelt de volgende gegevens: jouw naam, jouw e-mail adres, jouw geslacht en jouw stad. Deze gegevens zullen gebruikt worden om je regelmatig gepersonaliseerde e-mails met geselecteerde promoties te verzenden. Je gegevens zullen enkel worden gebruikt om je een kwalitatieve en gepersonaliseerde dienst te leveren. We zullen deze gegevens enkel ter beschikking stellen aan onze partnersplatforms waarop we beroep doen voor de levering van de dienst.